Humle och Dumle

Kan ej Lasse komma hem?


Jag har ingen sidekick på mina äventyr mer. Jag måste genomlida detta regn och rusk i min ensamhet... Jag har inte ens festat sen Lasse åkte iväg...


Men idag ska det bli ändring på denna downswing och jag ska öka mitt alkoholintag till max. Sitter i sängen just nu och funderar på vilka alkoholhaltiga drycker som ska inhandlas på bolaget idag. Som det ser ut just nu i min fantasi, så kommer det sluta med en platta staropramen som jag och Lasse älskar... Men denna gång har jag ej Lasse vid min sida att dricka upp denna platta. Detta kommer resultera i att _JAG_ kommer vara sveriges fullaste person idag.


Uppdaterar sen när jag varit på bolaget och hämtat mina älsklingar.


PEACE, LOVE and Tresexti!

Glada hälsningar
Bosse

Kommentarer
Postat av: Anonym

tresexti måste vara de mest tragiska stället i sthlm.

2008-11-15 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0