Thailand och fint vader

Som rubriken lyder sa har jag akt till Thailand. Tog en sista minuten resa som jag fick for ett valdigt bra pris på.
Glomde bort och saga de till Bosse sa hoppas bara att han inte ar for sur nu.

Tanken med den har resan ar egentligen att jag akte ner hit for och ligga av mig lite. Eftersom jag aldrig far ligga hemma i de kalla Sverige sa ar nog min liggfaktor har nere uppe i 3000.

De ar 35 grader. Onskar att Bosse var med mig nu, sa skulle han fa se hur mycket snygga thai brudar de finns hara. Har sa kanner man sig popular da dom kommer och tar en i armen hela tiden. Funderar nastan pa nu i skrivande stund att flytta ner hara, man far ligga hur mycket man vill hara. Sen sa har vi spriten, den billiga spriten. Kopte mig for en stund sedan en bucket som gick pa sisadar 40SEK.

Dom som inte vet vad bucket's ar, sa ar de fina hinkar man far med sugror och en massa sprit. 

Nae, nu ska jag forsoka och hitta nagra vanner som man kan festa lite med och sedan ga och ligga med nagon sot thaibrud! 

Peaceout

//ThaiLasse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0