Tisdag i all ära

Det är ju tisdag idag och alla vet ju att det är dagen efter måndagen som brukar förövrigt vara den jobbigaste dagen på denna vecka. Men nu har vi kommit ända fram till tisdagen och ska vara glada. För ni alla vet väl vad som förväntar sig om en dag? Nämen visst, LILL-LÖRDAG, då nalkas det skumpa på chaplins. Jag och Lasse har sparat pengar för att kunna steka den dagen.

Jag tror vi kommer börja med att sitta hemma hos mig och dricka några fräsha drinkar och sedan ska vi dra ut till chaplins och steka, sjunga karaoke och ragga på härliga brudar. Nu är bara frågan. Vad ska jag ha på mig på denna tillställning?


  1. Skjorta och kavaj?
  2. T-shirt och kavaj?
  3. Skjorva och jeans?
  4. T-shirt och Jeans?
  5. Pokémon dräkt?


Det är mellan valet och kvalet vad man ska ha på sig. Har ni några bra förslag vad jag kan tänkas ha på denna kväll får ni gärna höra av er med tips.

Tillbaka till tisdagen.

Idag ska jag ut på stan och shoppa mig lite nya kläder hade jag tänkt. Det behövs fyllas på t-shirts, jeans och en mössa. För det börjar bli kallt nu. Efter shopping har jag planerat att ta en fika med Anette.


Min setup för dagen

  • Duscha
  • Ta en drink hemma
  • Ringa Lasse och fråga om han ska med
  • Ringa Anette och säga att jag är lite sen(fint folk kommer alltid sent)
  • Peppa inför imorgon



//Fikar Bosse checkar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0