Angiie goes nuts

Angiie om Pinsamma angiie:

För att jag får pengar för skiten? till skillnad från er? Jag kan ju berätta att här hemma pratas det inte särskilt mkt om det, men det är ju klart man skriver det i sin blogg. Självklart blir jag upprörd över vad folk påstår att jag har gjort när inget av det är sant, vad skulle du bli lixom?



SVAR: Tidigare sa du att du ej brydde dig över vad folk spred för rykten. Men tydligen så bryr du dig faktiskt mycket?

Angiie om Fylle angiie:

 haha, så här lågt sjunker jag inte. sorry, men nu är det nog läst i den här bloggen. Att kommentera hurovida man är en bra förälder till sitt barn är så lågt man kan komma. Sorgligt att ni orkar.

SVAR: Vi sjunker lika lågt som titanic!


1. Jag hatar personer som är otrogna och skulle aldrig vara det. (dock har jag varit det två gånger i tidigare förhållanden som sagt, men man lär sig av sina misstag)

Kommentar. Om jag inte kommer ihåg fel så var det tidigare bara engång? Tror vi bara har skrapat lite på toppen av isberget.

//Lasse med vassa tungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0