Fredagen

Bosse som man heter på riktigt fick ett annat namn i fredas. Fullast i stan hette jag. Jag ska försöka sumera fredagen så bra som jag kommer ihåg den.


Fredag:
Började med att jag skulle åka till Lasse men den där clownen hade bestämt sig för att träffa en dam istället. Så jag väntade en timma innan jag åkte dit. Tur att man har extra nyckeln så jag kunde bara hoppa in genom dörren och ropa "FEST FEST FEST". Sagt och gjort så springer jag in genom dörren med en öl i högsta hugg och skriker efter Lasse. Så jag går in i köket för att ställa ner plattan med öl.

Vad är det jag ser? Jaa, Lasse sitter och har romantisk middag med en dam. Tända ljus, ner släckt, köpt blommor och "lagat" mat som han påstod. Men jag råkade se i soptunnan kartongerna från våran lokala thairestaurang. Men snäll som jag är så nämnde jag inte det... förrän 5min senare då jag frågade om han tog extra rödcurry i maten som thaiaren där nere bara kan göra. OJ, det borde jag inte gjort. För Lasse gav mig en blick som kunde döda och hans dam blev helt röd i ansiktet för hon skämdes så mycket.

Lasse tog mig med ut i hallen och började snacka om att jag förstört för honom ikväll. Men det ändrades ganska snabbt... För jag tog upp jägerflaskan jag hade i fickan och Lasse högg i på en eller fyra klunkar direkt och blev glad. Sedan tvingade han mig att lova att jag inte kommer tillbaka på 2timmar för han tror att han skulle få ha sex med henne. Bra polare som man är så tar man med sig några öl som man häller i sig fort som fan och går ner till lokala puben och börja hinka drinkar.

Ni kan aldrig ana vilka jag träffade där? Ja, mina "kompisar" som jag festade rejält med för några helger sen. Dom ropade efter mig direkt dom såg mig. Men jag försökte göra den här bad-boy stilen och dricka lugnt och sansat, gå till Jack Vegas och spela bort en 20-lapp och skrika "FUCK" och sedan gick jag till deras bord och hälsade på grabbarna med ett fast handslag och sa till damerna "Wassup?" .  Kunde se i damernas blick att dom gillade min balla attityd. För dom frågade direkt om jag kunde bjuda på drinkar till dom. Jag är ju som sagt inte den killen som är snål när jag är ute och dricker. Så jag gick till baren och beställde in 4st drinkar till damerna men bad bartendern dela ut dom på 2st 4cl shots i fyra glas och hälla på lite läsk. Promenerade tillbaka till bordet och satte mig och sa till damerna "here you go, my ladys" och deras miner blev ännu gladare när dom såg vilken skön kille jag är.

Efter några shots, öl, drinkar och såklart en flaska skumpa så bjuder jag med dom alla hem till Lasse. För jag tyckte det var dags att Lasse skulle börja bli full. Vi promenerar på led i trapphuset och sjunger "Idas sommarvisa" medans vi dricker från min jäger. Väl inne hos Lasse så går alla till soffan för att relaxa medans jag går till köket för att peppa Lasse att vi ska börja supa nu. Väl inne i köket så ser jag inte honom. Då hörde man Lasse skrika "VEM FAN ÄR DU?". Då springer jag fort dit och säger att det är mina homies från puben och råkar se Lasse stå i bara handduk.

Då slog det mig i huvudet att det bara gått en timma från att jag gick härifrån. Då fick jag stå och diskutera med Lasse om att jag råka ställa tillbaka klockan en timma för att man ska byta i helgen men att jag glömde sen kolla om vilken tid jag skulle vara hos honom så det blev lite fel i maskineriet. Under min diskussion med Lasse så ser jag hans dam komma ut ur rummet påklädd och ställer sig på balkongen och röker. Då kläcker jag ur mig något jag inte borde gjort "Var hon bra?".... Lasses ögon blev röda och han sa att han var på väg att stoppa in den när Richard(han som gick in dit) kom in i rummet. Jag lovade att rädda situtationen..

Jag gick ut på balkongen och rökte en cigg med damen och förklarade till henne om klockan och hon skrattade bara åt mig och tyckte jag var gullig som hade bra framförhållning. Jag fick hennes nummer och lovade att ringa henne nästa gång jag var på väg till Lasse så hon vet att hon ska åka därifrån. Var det typ halva inne för min del? Jag gav henne en öl och hon började festa med oss.

Jag som visste hur sugen Lasse var på skumpa, så jag gick till min ryggsäck och hämtade en skumpa flarra och skakade om och sprutade ner Lasse och skrek "SCHTEK". Alla brudarna klappade händer och räckte sig efter flaskan men jag gav den till Lasse som ville imponera genom att halsa i sig hela flaskan fort som fan och han gick ner på knäna och skrek "CHINESE DEMOCRACY YEAAAh". Inge fattade något vad han menade men tyckte han var rätt så djup men ändå schtek.

Timmarna gick och alkolen försvann succesivt och vi alla började bli runda om fötterna. Mina kompisar från puben började gå en efter en. Men på något vänster fick jag damerna att stanna kvar. Jag började flirta lite med Maria som var snygg som fan efter alla öl. Efter några sköna lines som "du är så vacker att jag skulle kunna betala för att ligga med dig". Hon tyckte inte om den linen så väldans mycket. Då drog jag till ett skratt och sa att jag skämtade bara. Men hon blev ledsen... Så det sket sig med henne. Tur att Lisa var kvar också så jag satte mig brevid henne och började smeka henne på ryggen och skålade med henne. 1min senare gick hon och satte sig i fåtöljen.

Skulle jag lägga ner damerna nu susade flera gånger genom mitt stora huvud och samma fråga susade genom det lilla huvudet. Efter 10sek betänketid bestämde sig lillhuvudet att han ville in och träna dykning i en muff idag. Då gick jag fram till Maria igen och sa att jag ville prata med henne. Vi gick in i Lasses sovrum och jag la mig i sängen i en porrig ställning och bad henne sätta sig brevid. Jag berättade om hur snygg jag tyckte hon var, vilka fina ögon, att hon verkar vara smart, att hon är speciell och liknande saker. Hon rodna lite lätt och lade sig ner i sängen och vi började strula. Vi började göra lite mer intima saker och sen blev det bara svart och jag vaknar på morgonen att jag håller om "henne" jag smeker henne på magen och pussar henne i nacken och då märker jag till min förvåning att det är Richard som lagt sig i sängen när Maria åkt hem.

Jag fick en sådan panik över vad som hänt, så jag sprang ut ur rummet och vad ser jag i soffan? Lasse ligger med maria under ett täcke. Jag vill ju inte förstöra för dom, så jag lägger mig på golvet brevid och skrattar så att dom vaknar till. Då frågar jag Maria om vad som hände igår? Då fick jag höra det jag inte ville veta.... Jag hade tydligen somnat mitt under strulandet. Jag sa förlåt och frågade om vi skulle duscha tillsammans nu.. Hon ville inte det för hon var tydligen lite intresserad av Lasse.

Jag gick och slog en båge, duschade och gick sedan ner till turkbutiken och köpte tre stycken påsar chips och satte mig i fåtöljen och drack en återställare och käkade chips. Sedan somnade jag i stolen och vaknade med att det bara var jag och Lasse kvar.

Sedan var jag sjukt bakis och väntade på att vi skulle åka till systemet.


//Player Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0