Helgen för Lasse

Ska summera helgen lite granna, eller försöka iallafall..



Fredags


Hade äntligen fått dambesök, och lagat en riktigt trevlig och romantisk middag! Eller, jag sa det iallafall till Eva, som damen hette. Men som vanligt så kom Bosse in och förstörde allting i stort sett, men men..

Efter att man hade kastat ut honom , så kom han tillbaka nu igen, med ett gäng som jag aldrig har sett förrut.. VEM FAN ÄR DOM!? tänkte jag.  Eva stannade kvar, men hon verkade vara lite frånhållande från mig och så, vad sa egentligen Bosse till henne ute på balkongen?

Så ja, vad skulle man göra? Bosse hade ju med sig en massa alkohol, och det får ju inte gå till spillo! Så började korka upp öl efter öl och flirtade lite med damerna som va dära. Namnen kommer jag tyvär inte ihåg.
Slutade iallafall att jag vaknade upp med någon dam bredvid mig på soffan...


Lördag

Fick ett SMS av bossen att jag skulle jobba idag, jag som var småbakis tänkte att, är de verkligen bra för mig och jobba nu? De innebär att jag måste köra bil och jobba ute i butiker som konsulent (stavning?)

Men men, de gick ganska smort och nästan smärtfritt, tog lite längre tid än vad de bör göra, så de slutade med lite parkeringsböter, jag vet inte om de berodde på att ja stod 5 timmar mer än vad jag fick göra eller att ja stod vågrätt rakt över två handikappsplatser? ska ringa och överklaga!  Jäkla låtsas poliser dom där!

Arbetsdagen var slut och jag själv var helt tokslut! Kom hem runt 20 tiden nånting och började steka korv och fram med bröd, fyfan va gott de ska bli med middag tänkte ja,  medans jag väntade på maten så satte jag på mitt nya nedladdade album på högsta volym,  ABBA Golden; The Greatest Hits! Grymma låtar i den, fråga mig inte varför men tycker att ABBA har blivit bara bättre och bättre sen man såg filmen Mamma Mia! haha! :)

Aja, nog med de, där satt jag med en tallrik full med korv med bröd, kalla öl och ABBA på högsta voylm, och grannen bankades på väggen, kunde de bli bättre? haha.. Eller de kunde ju ha blivit mycket bättre med damsällskap och dela korven med. Fanns ju metervara på korv hära.. (haha)

Kände mig som Roland i Torsk på Tallinn i denna stund. Helt ensam i mörkret.  Efter all öl och så, så var de dags och sova, oj oj oj vad skönt man sov! :)


Söndagen

Eftersom jag hade glömt ställa om klockan, så ringde jag min arbetskollega klockan halv åtta ungefär, som min klocka stod  på, men egentligen var den halv sex  på morgonen, han frågade vad fan jag höll på med och sa att man skulle ställa tillbaka klockan och så. Sagt o gjort så somnade jag om och vaknade av att han ringde mig, nu hade jag ju försovit mig. Stackars sate som fick stå ute och vänta på att jag skulle hämta upp honom.

Jobbade hela dagen, bra betalt så vi tog tid på oss och gå genom allt vi skulle göra.
Var helt slut när jag kom hem, så besätllde en pizza och tog en bira, de var jag förtjänad, Idag (måndag) så tänker jag fan vara ledig, kanske fixa damsällskap eventuellt sovsällskap inatt? och supa mig skitfull! :)


Peace out




//KnegarLasse


Kommentarer
Postat av: Angiie

Funderar på om jag drack någon alkohol i söndags .. hmm.. tror faktiskt jag tog en öl, tro det eller ej :p men det här är faktiskt inte baksmälla, då skulle jag orka mkt mer.. tro mig :p

2008-10-27 @ 16:29:17
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0