Måndags fylla

Igår var det måndag som vi många människor känner till. Vad brukar man inte göra på måndagar förutom att dricka en drink på café opera.

Kvällen började med att jag såg jätte glad ut när jag vaknade och promenerade över till mammas jobb för att få pengar. Här nedan ser vi konversationen


Jag - Mamma, jag vill ha cash
Mamma - Bosse... du fick 2000kr i fredags. Vad har du gjort med dom?
Jag - Jag var ute och schtekt...
Mamma - När ska du växa upp och sluta tro att du är en stekare?
Jag - Vadå troooo? Jag är det... GE MIG PENGAR NU !!!!
Mamma - Okej... men detta är sista gången. För du måste skaffa ett jobb.
Jag - Hell yeah!!!


Hon kan glömma att jag ska skaffa ett jobb.

Jag gick till cafét och tog mig en drink. Satte mig och spanade in en vacker tjej vid baren, så jag viskade till bartendern att jag betalar en drink så ger han den till henne. Sagt och gjort, så gör bartendern det och sedan pekar på mig. Damen kollar mot mitt håll med avsmak i blicken. Lämnar drinken kvar i baren och går därifrån. Jag som är emot alkoholmissbruk springer dit fort och tar drinken innan någon häller ut den. Då stod jag i baren med två drinkar och såg riktigt playeraktig ut.

Efter några timmars drink drickande tar jag en taxi till söder för att gå på någon pub för att få mig lite guinesses känlsa över det hela. Men det var bara 45åringar där som hängde och ville ha mig, deras lilla lammkött. Jag avböjde alla raggförsök och åkte hem istället.

JÄVLA SKIT KVÄLL! Blev inte ens för full, fick ingen tjej och var fan är LASSE?


- Denna typ av "hetingar" var ute efter mig igår


//Arga-Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0