Tisdags dejten!

De här är bara för bra för att vara sant.

Den där tjejen jag träffade på Chaplins i måndags, hon som var av skadat gods.
Hon ringde mig under gårdagen och bad om ursäkt för hennes pojkvän, men hon ville träffa mig igen och lära känna mig då dom hade tjaffsat under en del.

Så då kom den där dumma meningen ur mig, "Men va härligt, då ska du och jag ut på en riktig brakar middag ikväll då".

Sagt och gjort så träffade man henne vid centralen vid sju tiden. De som var värst att hon såg nu ännu värre ut nu än med all alkohol jag hade i blodet på måndags kväll. Aja, gentleman som man är så kunde man ju inte bara springa därifrån utan tog med henne till Fridays på Kungsträdgården. Där jag skulle stå för hela kittet, de vart tre rätters meny, och skulle flasha lite med skumpa och en låda vin och en hel del öl. Nu menar jag verkligen de att man var TVUNGEN och göra henne fin med all alkohol.

Kvällen gick och vi satt och skrattade och hade de trevligt, eller var de bara att man var ganska full vid de här laget?

Så på fyllan så satt ja o skrek på servitrisen om att be och få notan, som hon kom springades med efter ett kort tag därefter. Tog fram plånboken och gav henne mitt mastervisa kort. Flash of the flashigaste.

Hon kom tillbaka efter ett kort tag därpå och sa att de inte fungerade, jag ville motbevisa de och sa att hon skulle dra de igen.. men de vägrade att fungera. Märkligt nog, och damen började bli lite röd ansiktet, som en tomat i stort sett..

Sa till henne då att de skulle finnas kvar, fick en tanke på hur mycket jag brände i måndags, men tyckte inte de vart så mycket.. vart ju bara några tusen väll?

Så sa till henne att jag skulle till uttagsautomaten utanför och hämta pengar, vilket jag inte gjorde, jag ljög för henne och la benen på ryggen och sprang därifrån. Hon var ju inte ett dugg snygg nu fast en man hade en massa alkohol i kroppen. Satte mig på tåget hemmåt, och tyckte synd om henne som måste sitta där nu och vänta på mig, jag stände av telefonen snabbt och ville inte sätta på den igen. Tänk om hon skulle ringa mig igen... nu kankse de var tur att jag åkte till henne i måndags natt? och inte hem till mig. Aja, så lyckad var iallafall min tisdags dejt!

Peace out

//FlashLasse

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det där är ju inte änns en gentleman stil.

Fyfan

2008-10-31 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0