Uppdateringen av Lill lördagen!

Usch vad full man vart igår, den va hel vild.

Började som jag skrev i tidigare inlägg med att morgonkaffet med en gnutta vodka i.. bra morgonstart de dära!
Sedan så fixade man fram lite Guinness och Staropramen, här är de fint värre!

Väntade på att Bosse skulle komma förbi mig så han kan börja komma igång, en annan var ju redan glad.

Kommer inte ihåg vilken tid han kom förbi men han kom iallafall förbi mig med en kasse öl, ännu mer öl tänkte jag och la påsen i kylen. Denna kväll kommer bli sådär crazy som bara jag och Bosse kan få onsdagskvällar till.

Tyckte han drack för långsamt så tog fram lite Tequila och tvingade honom med på en Tequila race, de är riktigt gott med lite citron o salt...!!

Efter lite alkohol så beslöt vi oss att röra oss vidare mot stora staden, med en kasse bira som man kunde dricka på vägen in. När vi väl sitter på tåget så ser vi helt plötsligt när vi tittar ut, att de börjar komma en massa åkrar och dylikt?

Jag och Bosse började nu fundera på vart fan var vi? satt vi på rätt tåg in mot stan? frågade en passagerare vart vi är, då sa han att nästa hållplats är Märsta. Men vafan.. då har vi ju passerat  stora stan!?! Jäkla öl som får en och ha kul på tåget.. men men.. Så vi klev av på Märsta station..

Och mer ska Bosse få berätta om vad som hände dära, då mitt minne har svikit mig igen och vägrar minnas vad som hände där borta.


Peace out!


//PartyLasse

Kommentarer
Postat av: aNONYM

VÄX UPP

2008-10-31 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0