"vill du ligga?" Del 3

Nu är det så att Mr player a.k.a Bosse varit ute och testat sina knep i helgen och kan meddela er att det fungerade hur bra som helst. Fick ha sexual intercourse med x antal tjejer... Okej, jag erkänner.... det där x antal tjejer var min högra hand som fick divers olika namn för att jag skulle verka populär.

I dagens kurs ska vi gå igen om tre viktiga saker när det gäller att bli en skön lirare som mig.

  • Vad ska jag ha med mig på krogen? Först och främst är klädseln en viktig sak att ha med sig. Men det har vi redan gått igenom. Det man ska tillämpa till klädseln är alltid ett VISA-kort. Är du ingen high roller så rekommenderar jag dig att beställa från banken ett som är platina färgat för att du ska se mer schtek ut. Sedelklämma från något känt märke.(piratkopia funkar, för det är ändå mörkt på krogen). I sedelklämman ska man ha längst ut en 500kr sedel och sen ska man ha växlat in typ 1000kr till 20-lappar för att det ska se ut som att du har fett med deg. Kondomer ha alltid med dig ett överflöd av kondomer. Du vet aldrig om den skulle gå sönder eller du ska leka allan ballan och göra ballonger av dom. Köp ALLTID stora kondomer så du kan visa till "bytet" vad du har. Då kommer hon direkt reflektera och tro att du har en gigantisk penis.
  • Vilka typer av tjejer ska jag satsa på? Är det tidigt på kvällen ska du alltid satsa på dom du ser är singlar, snygga och du känner att lillhuvudet verkligen vill sätta på. Men börjar det närma sig stängning så är det whatever you can take. Då gäller det att supa ner någon riktigt fort och säga att du har fet efterfest hemma. Då brukar damerna följa med som skott. Men sen när dom väl kommer hem till dig, så ska du råka nämna att polaren ringde och dom åkte till andra sidan stan på en fest. Men att ni kan ta ett glas hemma hos dig och eventuellt åka dit sen.
  • Sex på första dejten? Sex är ju aldrig fel att ha. Men då är frågan om man ska ha sex med personen på första dejten? Det finns några aspekter man ska ta hänsyn till. Är tjejen en du vill träffa igen? NEJ = Ha sex med henne och är det en tjej du skulle vilja träffa igen ska du alltid vänta till tredje dejten så hon inte tror att du playar henne. Tjejer är inte smarta nog att förstå den enkla mattematiken som ligger bakom tre dejter.


Det var allt från Bosses "Vill du ligga?"-skola för idag. Men som jag sagt till er tidigare är jag er lärare och kommer att komma ut med fler tips om hur ni ska gå tillväga för att få till det med damerna. I nästa steg av kursen går vi igenom följande.

  • Hur ska första dejten vara?
  • Dejta många samtidigt?
  • Är hon ful, ska jag ha sex med henne?

Nu signerar Lärar-bosse ut från kursplatformen för dagen och jag hoppas mina guider till det perfekta ligget har varit till någon hjälp. Ni får gärna komma med feedback på vad ni vill se i kursen.


//Bosse med lärarglasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0